کد خبر: ۷۸۰۲
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

سیاه و سفید کوچه شهید خاکستری

در سال‌۸۵ با افزایش سکونت در این کوچه‌ها و همچنین ساکن‌شدن برادر شهید‌خاکستری در این محله، معبر به نام این شهید بزرگوار نام‌گذاری شد.

کوچه شهید‌خاکستری‌۱۳ در محله بهارستان قرار دارد؛ یکی از محله‌هایی که در دهه ۸۰ شکل گرفت. به گفته اهالی تا قبل‌از شکل‌گیری محله، کوچه‌ها از‌جمله همین کوچه شهید‌خاکستری ۱۳ خاکی بوده و ساکنان چندانی نداشته است.

اهالی بولوار شهید‌اصلانی و سپاه از این معبر به عنوان شانزده‌متری یاد می‌کردند. در سال‌۸۵ با افزایش سکونت در این کوچه‌ها و همچنین ساکن‌شدن برادر شهید‌خاکستری در این محله، معبر به نام این شهید بزرگوار نام‌گذاری شد.

 

کوچه سیاه و سفید شهید خاکستری
یکی از ظرفیت‌های خوب این کوچه، دو دبستان دخترانه دوره اول و دوم همت و دبستان پسرانه دوره اول و دوم فضلی‌نژاد است.

 

کوچه سیاه و سفید شهید خاکستری
بوستان صبا در سمت دیگر این کوچه، مکانی برای تفریح و استراحت اهالی است. این بوستان به دستگاه‌های ورزشی و وسایل بازی کودکان مجهز است.

 

کوچه سیاه و سفید شهید خاکستری
یکی از مشکلات این کوچه و حتی می‌توان گفت محله، ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در آن است؛ خانه‌هایی که بدون پارکینگ و ایمنی ساخته می‌شوند و امنیت را از همسایه‌ها سلب می‌کنند.

کوچه سیاه و سفید شهید خاکستری
وجود زمین‌های رها‌شده در کوچه شهید‌خاکستری، زمینه آسیب‌هایی مانند حضور کارتن‌خواب‌ها و معتادان را فراهم کرده. دیوار‌های سیاه‌شده توسط آن‌ها گواه شب‌ماندنشان در این محل است.

ارسال نظر